Lettori fissi

mercoledì 26 luglio 2017

Nuovo post per Crafts and Me Mattie Greyscale






Ciao a tutti!!!
Nuovo post per il negozio di
Crafts and Me
cliccate qui per andare a vedere.
Ho colorato un'altro timbro dell artista
Dottie Gleasons
che si chiama Mattie Greyscale.
Io adoro questa sirenetta e voi!!!
Per acquistare il timbro cliccate qui.
Per vedere il mio post cliccate qui .

Ho colorato il timbro con i distress,
ho fatto una pagina mininal perchè ho stampato 
il timbro in grande volevo dare importanza 
a questa bellissima sirenetta.
Per abbellire ho messo del twine,
charm e dei trasferibili.
Spero che anche questa pagina vi piaccia!!!
Vi saluto augurandovi una
meravigliosa giornata!!!
A presto!!!
Hugs Tiziana

Challenges: 


9 commenti:

  1. È meravigliosa Tesoro !!! Io amo questo timbro ed il modo in cui l'hai colorato... meraviglia

    RispondiElimina
  2. Beautiful card. Your coloring is amazing. Thanks for sharing this with for the Die Cuttin Diva's Under the Sea Challenge.
    TTFN~Guest Designer Debby - www.pannelldesigns.blogspot.com

    RispondiElimina
  3. Now that's a gorgeous mermaid! She looks so realistic!! (I especially like her nose!)

    Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas this week!
    Evelyn

    RispondiElimina
  4. Beautifully coloured. Thank you for joining us this week at Crafting From the Heart.
    Mary

    RispondiElimina
  5. She is colored beautifully! Great card. Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

    RispondiElimina
  6. Beautiful creation. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    Laurigami

    RispondiElimina
  7. This is beautiful! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

    michelle (Die Cuttin Divas DT)
    Purple Monkey Moments

    RispondiElimina
  8. Very nice. Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck

    RispondiElimina
  9. Gorgeous card Tiziana :-) the girl is so pretty and I love the colours and whole design :-)

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    RispondiElimina

Grazie per la visita e il vostro commento...HUGS