Lettori fissi

venerdì 26 maggio 2017

Il mio tutorial per Scrappin' planner







Ciao a tutti!!!
Nuovo post con tutorial di colorazione
per il mio dt dello Scrappin' Planner
se' volte vedere il mio tutorial
cliccate qui!!!

Per le mie paginette ho pensato di colorare
un timbro magnolia con i distress ink.
Il planner è di Heidi swapp.
Le fustelle sono di Marianne design,Sizzix e
di LDRS,la carta è di MF.
Infine per decorare ho messo twine,mezze perline bianche,
roselline.
Ho usato anche del materiale per il Project Life. 
In queste paginette vi mostro un'altra delle mie passioni 
Il cake designer
infatti questi Cupcake li ho fatti io e li 
ho decorati con la pasta di zucchero.
Erano buonissimi alla vaniglia con frutti di bosco
e ganache al cioccolato bianco,
sono terminati subito ahahahah.
Spero che le mia paginette siano di
vostro gradimento!!!
A presto!!!

9 commenti:

  1. Fabulous journal pages with lots of pretty details and journaling. Thank you for joining us over at Magnolia-licious. good luck!
    Hugs
    Suzi x

    RispondiElimina
  2. This is a beautiful project, and your cupcakes look delicious. Thanks for joining in the fun at If You Give a Crafter a Cookie. Sandy/DT

    RispondiElimina
  3. really gorgeous
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    RispondiElimina
  4. This is so sweet!! I love how you incorporated the flowers on your pages!! Thanks for joining us at I Am Roses!!

    RispondiElimina
  5. Oh my my this is gorgeous Tiziana...what a fab design...so beautifully done!! Thanks for sharing with us at Midweek Magnolias...good luck!
    Take care,
    Beth

    RispondiElimina
  6. What a beautiful journal! You have painted one of my favourite Tilda's and done a wonderful job! I love her.
    Great pages in your book :o) Thank you for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog. Hope to see you again soon.
    Hugs, Candy

    RispondiElimina
  7. Wow! Beautiful planner page, Tiziana. I love your creativity. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    RispondiElimina
  8. Lovely!!! Thanks so much for participating in our IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    RispondiElimina

Grazie per la visita e il vostro commento...HUGS